Joņinu pagasta bibliotēkas pasākumi

Janvāri un februāri 2018.

N.
p. k.
 
Norises
laiks
Norises vieta
Pasākuma nosaukums
Atbildīgais un dalībnieki
1.
02.01.
Joņinu pagasta bibliotēka
„Mans zelts ir mana tauta”. - Izstāde.

Ž.Juhneviča
2.
10.01.
Joņinu pagasta bibliotēka
„Radošānesātība.”
Literatūras izstāde vēltīta A.Tolstojam jubilejai.
Ž.Juhneviča
3.
11.01.
Joņinu pagasta bibliotēka
„Atcerēties un neaizmirst” – Izstāde.
Ž. Juhneviča
4.
18.01.
Joņinu pagasta bibliotēka
„Romāns gariem ziemas vakariem.”
 -  Izstāde.
Ž.Juhneviča
5.
07.02.
Joņinu pagasta bibiliotēka
„Es visu mūžu mīlējusi esmu”- Izstāde vēltīta Ā.Elksnei jubilejai.
 
Ž. Juhneviča
6.
13.02.
Joņinu pagasta bibliotēka
Divus vārdus
Dievs man devis,
Lai var visu pasacīt:
Mīlu tevi”
Ž. Juhneviča
7.
14.02.
Joņinu pagasta bibliotēka
„Metens nāk,
Metens nāk,
Ko metenis atnesīs,
Miežu miltu plācenīti.”Meteņu svētki ar pankūku degustāciju.
Ž. Juhneviča
R. Kovalevska

 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru